Desať Najlepších Tipov Pre Úspech So Chudnutie Svete

strava zdravého života

Carol Johnston, profesor a associate director výživy program v Škole Výživy a Podpory Zdravia pri Arizona State University, vysvetľuje, prečo nízka-carb, high-tuk stravy je tak populárne, ako to funguje, a čo ľudia, ktorí by mali byť stravovanie, ako schudnúť. Ste sa dozvedeli o negatívnych vedľajších účinkov korzety vo vašej triede, škole dní. Pás tréneri nie sú veľmi odlišní, sú len zabalené do roztomilý malý balík s niektorými fantázie marketing a majú celebrity venovať príliš veľa peňazí na ich propagáciu.Napokon, problém #3. Spot zníženie. Pás školiteľov spoločnosti sa často tvrdí, že nosenie ich zariadení, pomôže vám znížiť tuk z vášho pása. Vedecky, to je blbosť. Spot zníženie (aka zacielené na určité časti tela pre odbúravanie tukov), nie je možné. Nemôžete vybrať a rozhodnúť sa kde stratiť tuk. Pozrite sa na toto štúdium (3) ak predmetov vykonáva brušné cviky na zníženie brušný tuk. Bottom line: To nefungovalo. Tu je ďalšia štúdia (4), ktorý bol dosiahnutý rovnaký záver.

To, čo môže, nie je uvedomiť si, že vaša strava môže kontrolovať, ako ľahko sa zaspať, a ako sa dobre odpočinutý ste po prebudení. Často krát sú ľudia s nadváhou kvôli zlá strava zameraná na potraviny, ktoré digest rýchlo a nechajte si často hladný. To znamená, že vaše telo sa neustále hľadá vysoko energetické potraviny ako rýchle opravy, ako mastných a sladkých jedál, ktoré obe boli zistené negatívne ovplyvniť kvalitu spánku.

Vyrezávanie týchto najhorších potraviny pre spánok vám pomôže zmierniť do dreamland, ako sa zvyšuje váš čas strávený cvičením, ktoré bolo preukázané, že pomáhajú odvrátiť zdravotných podmienkach, ktoré bránia spánku: diabetes, kardiovaskulárne choroby a depresie.

S neuveriteľných 12.5 gramov vlákniny na šálku a choroby-boj antioxidanty, fazuľa už majú veľa čo bude pre nich. Ale teraz, fazuľa môže pridať ďalší pôsobivý feat ich životopis: chudnutie. Je apríla 2013 štúdium 173 mužov a ženy, zistil, že s vysokým obsahom vlákniny, fazuľa-bohatá strava bola rovnako účinný ako nízky sacharidov strava, keď príde na chudnutie. Ako pridanú hodnotu, výsledky tiež zistené, že osoby po bean bohatej stravy mali lepšie celkový cholesterol a LDL úrovniach, v porovnaní s tými, po low-carb stravy. Iná štúdia zistila, že keď spárovaná s nízkokalorickou diétou, jedinci, ktorí konzumovali 4 porcie strukovinami za týždeň (cícer, šošovica, hrach alebo fazuľa), dosiahnuť väčšiu chudnutie a skúsených zlepšenie v niektorých lipidov panely, keď v porovnaní s tými, po nízkokalorickou diétou bez strukoviny.

Potom som narazil na priateľa, ktorý bol kedysi tuku, a zdalo sa, že sa stratil veľa na váhe.


Ona je tak tenký! Podľa nej, ona stratila 15 libier. v 1/ 12 mesiacov. Som aj hrubšie ako ju! Pýtal som sa na jej tajomstvo, a ona ochotne mi povedal. Uviedla ma do jej priateľ, BALERÍNA: Tieto sú modré tabletky, ktoré vyzerajú ako uplynul preháňadiel. To prišlo spolu s diétny plán, a sledoval som to nábožensky za 2 týždne. Bol som odporúča pop kapsule 30 min. pred každým jedlom. Eto na.

Yung vedľajšie účinky: bude suché do krku tak zlé, že máte na chug dole galónov vody. A pretože voda čistí našich črevách, výsledkom je, budete musieť vziať blbosť často.

Najhoršie je, že mám ísť von tak často stretávať ľudí, profesionálne, ako blogger, ako vlastník firmy. A som taká neistá a unconfident keď viem, že nie som pri pohľade môj najlepší. Tak som sa snažil som sa čo najlepšie zakryť s dlhým rukávom odevy ako blejzre a voľné topy s cieľom skryť moje tuky :( A viete, čo? MOJI PRIATELIA SÚ VŠETKY ŠTÍHLY, VYSOKÝ A DOSŤ. Alebo dve z uvedených troch. Lol. Že robí zázraky pre moje sebavedomie, môžem vám povedať. Tam sú časy, keď som naozaj neznášam seba a to, čo vidím v zrkadle.